Techie Talkie

איך בונים חברת טכנולוגיה מצליחה בלי אנשי מכירות עם רן אברהמי מאפספלייר

Episode Summary

שלום טקיז, לאחר שמכר את החברה שלו לגוגל, רן אברהמי הצטרף כאיש השיווק הראשון בחברת AppsFlyer שעושה Mobile Attribution, פתרון שמשתמש בו רוב השוק כיום או כל מי שרוצה להבין מאיפה הטראפיק שלו מגיע ואיך הקמפיינים עובדים. אנחנו מדברים על כך שהחברה חרטה על דגלה להיות Customer Driven מה שמוביל ל- Churn אפסי וגם על זה שהחברה מוטת שיווק ועד לא מזמן לא היו בה אנשי מכירות בכלל. אנחנו נוגעים גם בשינוי שקרה בעולם ה-B2B בשנים האחרונות בנוגע לתהליכי המכירה. מאחר והמידע על המוצר והחברה זמין לכולם ברשת, הכוח עבר מהצד של המוכר, לצד של הרוכש. גם הרוכש בכל חברה הוא כבר לא אותו מקבל החלטות בכיר אלא המשתמשים עצמם שהרבה פעמים צריכים כלי כזה או אחר לביצוע התפקיד שלהם וביכולתם לקבל החלטה עצמאית. יש שתי אסכולות בעולם ה-B2B: Go Big or Go Home והמנטרה שרן מאמין בה שהיא Be Everywhere אותה המנטרה הובילה לזה שלמרות שהחברה עושה הרבה מאוד שיווק אונליין, גם מפיקה כנסים בקצב מסחרר של קרוב ל-200 כנסים בשנה מסוגים שונים, ואנחנו מדברים על הערך שזה מביא לחברה. כמו תמיד, נשמח לשמוע מכם פידבק מכל סוג שהוא ואם אתם נהנים -Share the love - פנקו את הפרק בחמישה כוכבים ושתפו עם אחרים :) תעשו חיים!